Қызмет
Жүйелік шешімдер
Кеңістікті аймақтарға бөлу
Жабдықтардың каталогы
Фитнеске арналған жиһаз
Жабдықтардың кастомизациясы
Қызметкерлерді оқыту
Сервистік қызмет
Маркетингтік қолдау
Коммерциялық фитнес жабдықтары | Үйдегі жаттығу құралдарының интернет-дүкені
Рус

Каз

МФитнес — продажа оборудования для тренажерных залов, фитнес-клубов, центров

Қызмет

Біздің компания ұсынатын барлық жабдықтар сенімділіктің жоғары ресурсына ие болуына қарамастан, көптеген жылдар бойы мінсіз және бұзылмай жұмыс істеу үшін ол жақсы автомобиль сияқты тұрақты техникалық қызмет көрсетуді қажет етеді.

Жұмыстарды орындауға өтінім

Толық кеңес
алғыңыз келе ме?
Бізге қоңырау шалыңыз —
+7 (727) 248 3909
Ақауы бар тренажердің/бөлшектердің фотосуреті
* — Толтыруға міндетті өрістер

Сериялық нөмірді іздеу

Precor
Hoist
Circle Fitness
Body Bike
WaterRower
Slider Dymanic
Concept2
Teeter
Vicore
Balanced Body
LeMond

Ынтымақтастықтан барынша пайда алыңыз

МФитнес компаниясының қызмет көрсету бөлімі жаттығу құрылғыларына кепілдік және кепілдіктен кейінгі техникалық қызмет көрсету, жөндеу, диагностикалау және реттеу бойынша қызметтердің толық кешенін ұсынады. Халықаралық сертификаттармен расталған табысты жұмыс пен білімнің жинақталған тәжірибесі Еуропа мен АҚШ-тың танымал өндірушілерінің кәсіби жабдықтарының барлық дерлік түрлерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Біздің команда

Андрей Гуторов
Қызмет көрсету инженері
Қала: Алматы
Тел: +7 (701) 981-69-48
Email: agutorov@mfitness.kz
Юрий Пукалец
Қызмет көрсету инженері
Қала: Нұр-Сұлтан
Тел: +7 (778) 974-96-26
Email: ypukalets@mfitness.kz

FAQ

Қызмет көрсету инженерін қалай шақыруға болады?

Біздің веб-сайттағы осы бөлімде орналасқан нысанды толтыру арқылы немесе қызмет көрсету бөліміне: +7 (495) 730 5505 телефон нөмірі арқылы қоңырау шалып, жабдықтың маркасын, моделін, сериялық нөмірін хабарлау және ақаулықты сипаттау арқылы қызмет көрсету инженерін шақыра аласыз.

Менің қаламда сервистік қызмет бар ма?

Біздің сервистік орталықтар Мәскеу, Санкт-Петербург, Екатеринбург, Краснодар және Алматы қалаларында орналасқан./p>

Ақаулықты жоюға маған қаншалықты тез көмектесе алады?

Қызмет көрсету инженерлерінің жабдықтарға регламенттік техникалық қызмет көрсетуге келісімшарт жасалған клиенттердің өтінімдері бойынша шығуы 2-3 жұмыс күні ішінде, келісімшартсыз клиенттерге — 5 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

Жабдықты жөндеу неден басталады?

Жабдықты жөндеу мәлімделген ақаулықты диагностикалаудан басталады, оның барысында қызмет көрсету инженері жөндеуді немесе ауыстыруды қажет ететін ақаулы бөліктерді анықтайды. Кейбір жағдайларда жабдықтың қалыпты жұмыс істеуі үшін техникалық қызмет көрсету қажет, сондықтан да егер жабдыққа ұзақ уақыт қызмет көрсетілмесе, біз әрқашан осыдан бастауды ұсынамыз.

Жаттығу құрылғыларының сериялық нөмірлері қай жерде орналасқан?

Әр жаттығу құрылғысының сериялық нөмірлері өндірушіге байланысты әртүрлі жерлерде орналасқан. Нөмір жаттығу құрылғыңыздың қай жерінде орналасқанын білу үшін сериялық нөмірлер туралы нұсқаулықты қараңыз.

Жаттығу құрылғыларын бұрап орналастыру керек пе?

Күштік жаттығу құрылғыларын еденге бекітудің қажеті жоқ, бірақ бұл мүмкіндік қарастырылған. Queenax модульдік станциялары міндетті түрде еденге бекітіледі.

Жүгіру төсемі қандай төзімділікке арналған?

Precor және Circle Fitness компаниялары жабдықты пайдаланудың бір жылы ішінде жүгіру төсемінің зауыттық ақауларының болмауына кепілдік береді.

P80 консолін жүгіру жолынан эллиптикалық жаттығу құрылғысына ауыстыруға бола ма?

Қазіргі уақытта бұл мүмкін емес. Әр консоль жаттығу құрылғысының белгілі бір түріне арналған (жүгіру жолы, AMT, эллиптикалық жаттықтырушы, жаттығу велосипеді) және оны басқа типтегі жаттығу құрылғылары үшін қолдануға болмайды.

P80 консолін «тіркеу» дегеніміз не?

Консольді тіркеу — бұл Preva Business Suite-де жаттығу құрылғысының орналасқан жері туралы ақпарат берілетін операция. Тіркеусіз консоль PBS тізімінде «желіге қосылған жабдық» ретінде көрсетілмейді.

Қолданыстағы жабдыққа Р80 бағдарламалық жасақтамасын қалай орнатуға болады?

Желі қосылымына байланысты БЖ-ны екі жолмен орнатуға болады. Жабдық желіге қосылған болса, консоль жаңартуды қашықтан автоматты түрде жүктеп алып, орнатады. Жабдық желіге қосылмаған болса, Р80 бағдарламалық жасақтамасын жүктеп алып, оны USB қосқышы арқылы әрбір Р80 консоліне қолмен орнату керек. Бағдарламалық жасақтаманы қолмен орнату үшін техникалық қолдау көрсету тобына хабарласыңыз және сізге жабдыққа қызмет көрсету үшін маман жіберіледі.

Консольдегі каналдарды сканерлеп, атаулар бердім. Параметрлерді басқа консольге көшіре аламын ба?

Иә, «параметрлерді басқару» функциясын қолдана отырып, каналдардың атаулары мен нөмірлерін USB дискісіне экспорттауға, содан кейін басқа P80 консоліне импорттауға болады (бұл функцияны бағдарламалық жасақтаманың бірдей нұсқалары орнатылған және бір клубта орналасқан P80 консольдері ғана қолдайды).

P80-де телеарналарды автоматты түрде қалай сканерлеуге болады?

P80 құрылғысындағы «Арналарды сканерлеу» келесідей жолмен орындалуы мүмкін. Кідірту түймесін басып тұрып, жоғары көрсеткі арна түймешігін, төмен көрсеткі дыбыс деңгейі түймесін, жоғары көрсеткі дыбыс деңгейі түймесін және төмен көрсеткі арна түймешігін кезекпен бір рет басыңыз. Әкімгер құпия сөзін енгізіңіз. «Жүйе параметрлері» - «Теледидар параметрлері» - «Каналдарды таңдау» опциясын таңдап, «Сканерлеу» түймесін басыңыз. Сканерлеу аяқталғаннан кейін «Қош келдіңіз» экранына оралу үшін Артқа түймесін басыңыз. Сканерленген құрылғыларда P80 қайта жүктеңіз. Енді сіз P80 құрылғысында телеарналарды көре аласыз.

P80 Интернет байланысын жоғалтады. Не істеуге болады?

Мәселені шешу үшін келесі әрекеттерді орындап көріңіз. Егер P80 консольдерінің ешқайсысы Интернетке қосыла алмаса, аймағыңызда желі үзілістері бар-жоғын білу үшін Интернеттің қызмет провайдеріне хабарласу қажет болуы мүмкін. Егер мәселе тек кейбір құрылғыларда орын алса, кабель қосқыштарының сенімді екеніне көз жеткізу үшін әрбір P80 консольіндегі желі кабелінің екі ұшын тексеріңіз. Желілік кабельдің зақымдалуын тексеріңіз және кабель зақымдалған деп күдіктенсеңіз, кабельді толығымен ауыстырыңыз. Консольдің артқы жағында орналасқан қайта іске қосу түймесін басу арқылы әрбір P80 консолін қайта жүктеңіз немесе қайта іске қосыңыз.

P80-де Интернет желісіне қол жеткізу мүмкін емес. Не істеуге болады?

Preva Net тақтасында Интернетке кіру мүмкіндігін қосыңыз. Кідірту түймесін басып тұрып, жоғары көрсеткі арна түймесін, төмен көрсеткі дыбыс деңгейі түймесін, жоғары көрсеткі дыбыс деңгейі түймесін және төмен көрсеткі арна түймесін бір рет басыңыз. Әкімгер құпия сөзін енгізіңіз. «Жүйе параметрлері» - «Дисплей» тармағын таңдап, «Интернет шолғышына кіру» және «Preva Net Panel» опциясын қосыңыз.

Менің ойымша, P80 экраны жанасуға жауап бермейді немесе тұрақсыз жұмыс істейді. Не істеу керек?

Экранды калибрлеу қажет болуы мүмкін. Дұрыс калибрлеу үшін тікелей консольдің алдында тұрыңыз және бүкіл процесс барысында оған немесе басқа құрылғы құрамдастарына сүйенбеңіз. Кідірту түймесін басып тұрып, жоғары көрсеткі арна түймешігін, төмен көрсеткі арна түймешігін, төмен көрсеткі дыбыс деңгейі түймесін және жоғары көрсеткі түймешігін бір рет басыңыз. Экранда тек плюс белгісі көрсетіледі, ол экрандағы түрту керек орынды көрсетеді. «Плюс» белгілерімен көрсетілген жерлерде (экранның 4 бұрышы және ортасы) экранды бір рет түртіңіз. Калибрлеу аяқталғаннан кейін бастау экраны көрсетіледі.

Өз суреттерімді P80 консоліне жүктей аламын ба?

Консоль беттеріндегі фондық кескіндер бағдарламалық құралдың бөлігі болып табылады және оларды қазіргі таңда өзгерту мүмкін емес.

P80-де блог жүргізу үшін қандай БЖ қолданылады?

Precor компаниясы үшінші тарап өндірушілерін пайдалануды ұсынбағанымен, біз Blogger-ді P80 консольдерінде қолдануға ең қолайлы екенін анықтадық.

Precor компаниясы үшінші тарап өндірушілерін пайдалануды ұсынбағанымен, біз Blogger-ді P80 консольдерінде қолдануға ең қолайлы екенін анықтадық.

Құрылғының бүркеншік атын білмесеңіз, оны анықтау үшін сериялық нөмірді пайдалануға болады. Құрылғының бүркеншік аттары орнату кезінде (бастапқы тіркеу) көрсетілгендіктен, ат қою талаптары туралы аппараттық құрал құрастырушыға алдын ала хабарлауыңыз керек.

Preva Business құрылғы күйін «Пайдаланылуда, Бос, Тексеру немесе Дыбыссыз» ретінде көрсетеді. Бұл нені білдіреді?

«Желіге қосылған жабдық» тізімінде клубта тіркелген жабдық және әр P80 консолінің ағымдағы жағдайы көрсетіледі:

«Бос»: қазіргі уақытта жабдық пайдаланылмайды.

«Пайдаланылуда»: Келуші осы құрылғыда жаттығуды бастады.

«Тексеру»: P80 консолі PBS* жүйесіне ескерту жіберетін жағдай анықталды.*

«Дыбыссыз»: құрылғы мен PBS** арасында байланыс жоқ.

«Ақау бар»: құрылғыны жөндеу қажет (веб-браузерге арналған бөлімде желінің ақауларын іздеу және жою бөлімін қараңыз).

* «Тексеру» күйінің ең көп таралған себебі - жүгіру жолының тоқтату қосқышын іске қосу және техникалық қызмет көрсетуге қатысты басқа да мәселелер.
** Құрылғымен байланысты қалпына келтіру үшін Желілік кабельді розеткаға қайта қосу және/немесе құрылғыны қайта қосу жеткілікті.

Фитнес клубындағы консоль экранындағы қосымшалардың бірін қалай қосуға немесе өшіруге болады? Фитнес-клубта көрсетілетін қызметтерді қалай теңшеуге болады?

Preva Business Suite пакетіне кіретін Preva Miui құралдар жиынтығына консоль экранында көрсетілетін қызметтердің көпшілігін қосуға және өшіруге мүмкіндік беретін жаңа мүмкіндік қосылды. Бұл функция «Қосымшаларды басқару» деп аталады. Сіздің фитнес клубыңыздағы консольдерде көрсетілетін бағдарламалар мен қызметтермен экранды шақыру үшін оны нұқыңыз. Бағдарламаны таңдағанда, ол ақ «X» таңбасымен қабаттасады, содан кейін бұл бағдарлама енді консоль экранында көрінбейді. Толығырақ нұсқаулар алу үшін  осы қысқа бейнені қараңыз..

Бұл мүмкіндік Жаттығу, Мақсаттар және Менің профилімнен басқа барлық Precor қызметтеріне қолданылады. Ол консольде тек қажетті қолданбаларды көрсетуге мүмкіндік береді. Мысалы, теледидар қызметінің консольде көрсетілуін қаламасаңыз, теледидар белгішесін таңдаңыз, сонда ақ «X» пайда болады және фитнес клубындағы барлық консольдерден теледидар белгішесі жоғалады.

Клуб мүшелері жаңа ойын-сауық бағдарламаларын пайдалану үшін жеке есептік жазбаларға кіру туралы нұсқауларды қайдан алады?

Келесі жаттығуда  пайдаланушылар осықолданбаларға кіру үшін тек бір рет кіруді пайдалануы қажет болатындай, ойын-сауық қолданбалары үшін логин мен құпия сөздерді сақтау жолын көрсететін қысқа бейнені қараңыз. Бұған қоса, пайдаланушыларға тіркелгі деректерін өзгертуге немесе жоюға мүмкіндік беретін жаңа «Менің профилім» мүмкіндігін қостық (консоль экранында белгіше ретінде көрсетіледі). Фитнес-клубта немесе Precor-да рұқсат етілмеген адамдардың консольге енгізілген пайдаланушылардың жеке логиндері мен құпия сөздеріне қол жеткізе алмайтындығына сенімді бола аласыз.

Ойын-сауық қолданбаларына кіру үшін клуб мүшелеріне жеке Preva есептік жазбасы қажет пе?

Жоқ, дегенмен, жеке Preva есептік жазбасынсыз олар ойын-сауық бағдарламаларына әрдайым қайта кіруге мәжбүр болады.

Фитнес-клубтағы ең жоғары жүктеме кезінде ойын-сауық қосымшаларын қолдау үшін қандай өткізу қабілеті қажет?

Ағымдағы спецификация — әр консольге 1 Мбит/с — ұқыпты есептеулер бойынша кемінде 20% жаттығулармен бір уақытта бейне ағынын қолдайды. Біз бұл техникалық сипаттамалар кез келген жағдайға сәйкес келеді деп санаймыз. Егер бейнеде мәселелер туындаса, өткізу қабілетін арттыру ұсынылады; егер бұл мүмкін болмаса, өткізу қабілетін арттыру мүмкіндігіне ие болғанша жүктемені азайту үшін бірнеше мультимедиялық қосымшаларды өшіріңіз.

Менің елімде қандай ойын-сауық қолданбалары қолжетімді болады?
Netflix: Қытай, Қырым, Солтүстік Корея және Сириядан басқа барлық елдер мен аймақтарда қолжетімді.
Кардиотренажерлерге арналған қандай өнімдер 7.0 шығарылымының барлық мүмкіндіктерін қолдайды, ал қайсысы қолдамайды?

Барлық қара P82 және P62 желіге қосылған консольдері барлық мультимедиялық және ойын-сауық қолданбаларын қолдайды; P80 консолі (сұр) бұл мүмкіндіктерді қолдамайды.

PRECOR тренажерлерінде Preva бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңарту

Консольдің бағдарламалық жасақтамасын ең соңғы қолжетімді нұсқаға жаңартыңыз және жаңа мүмкіндіктерді, жақсартылған өнімділікті және кеңейтілген функционалдылықты пайдаланыңыз.

Бағдарламалық жасақтаманы жаңарту артықшылықтары  

Бағдарламалық қамтамасыз етуді соңғы нұсқаға жүйелі түрде жаңарту арқылы сіз келесі артықшылықтарды пайдалана аласыз:
  • Максималды тұрақтылық пен өнімділік. 
  • Қателерді түзету арқылы ықтимал мәселелерді жойыңыз.
  • ОЖ жаңарту және жаңа функционалдылық. 

P80 және P82 бағдарламалық жасақтамасын қолданыстағы жабдыққа қалай орнатуға болады? 

Интернетке қосылуға байланысты бағдарламалық жасақтаманы екі жолмен орнатуға болады. Егер жабдық желіге қосылған болса, P80 жаңартуды қашықтан жүктейді және орнатады, ол үшін әр құрылғы үшін бөлек әрекет жасаудың қажеті жоқ. Егер жабдық желіге қосылмаған болса, P80 үшін бағдарламалық жасақтаманы жүктеп, USB коннекторын пайдаланып әр P80 консоліне қолмен орнату керек. 
БЖ-ны қолмен орнату үшін техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз және сізге жабдыққа қызмет көрсету үшін техникалық қолдау қызметінің маманы жіберіледі.